Na tej stronie znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dla naszych nowych użytkowników.
- Rejestracja
- Jak przygotować dobry projekt?
- Składanie zamówienia krok po kroku
- Moje konto
- Zapomniałeś hasła?
- Formy płatności
- Dostawa
- Dane osobowe
- Cookies
1. Rejestracja
Do rejestracji wymagane jest podanie loginu - nazwy użytkownika oraz adresu e-mail. Umożliwia ona składanie zamówień, udział w konkursach oraz umieszczanie wypowiedzi na forum. Jak się zarejestrować?
- W prawym górnym rogu strony wybierz Zarejestruj.
- Wpisz nazwę użytkownika (czyli login) oraz swój adres e-mail.
- Jeśli ktoś Ci polecił nasz serwis i masz jego kod zaproszeniowy, wpisz go przy rejestracji a dostaniesz dodatkowo 10 - czyli 10,00 zł rabatu.
- Po rejestracji otrzymasz e-mail potwierdzający.
- To wszystko! Jesteś pełnoprawnym użytkownikiem serwisu drukujwspomnienia.pl!
- do góry -
2. Jak przygotować dobry projekt?
Najważniejszym elementem Twojej fotoksiążki czy foto kalendarza są zawsze Twoje zdjęcia. Sprawdź nasze samouczki, aby zobaczyć jak w prosty sposób możesz stworzyć z nich wymarzoną fotoksiążkę. Dzięki samouczkom poznasz wiele przydatnych funkcji Edytora Wpspomnień, a przygotowanie wyjątkowego projektu stanie się dziecinnie proste.
- do góry -
3. Składanie zamówienia krok po kroku.
Do złożenia zamówienia niezbędna jest rejestracja w serwisie drukujwspomnienia.pl.
Sam proces składania zamówienia składa się z dwóch etapów. Dokładny opis całej procedury, wraz z odpowiednimi ilustracjami znajdziesz tutaj. Poniższy opis jest tylko skróconą jego wersją ilustrującą sposób działania naszego serwisu.
- Etap realizowany w programie Edytor wspomnień
- Zanim zamówisz fotoksiążkę musisz ją stworzyć. Służy do tego nasz darmowy program Edytor wspomnień.
- Gdy projekt jest gotowy prześlij go do nas, najlepiej przez internet, bezpośrednio z Edytora Wspomnień.
- Program zapyta o Twoją nazwę użytkownika i hasło, które są identyczne z używanymi w serwisie drukujwspomnienia.pl. Potem rozpocznie wysyłanie projektu.
- Jeśli chcesz zamówić więcej niż jeden projekt fotoksiążki, prześlij w ten sam sposób pozostałe projekty. Jeśli chcesz zamówić więcej egzemplarzy jednego projektu wystarczy, że wyślesz go tylko raz.
- Projekty są przechowywane na naszym serwerze przez 7 dni i w tym okresie należy złożyć zamówienie. Po 7 dniach projekty zostaną automatycznie usunięte i będziesz musiał przesłać je ponownie. Po złożeniu zamówienia projekty będą dostępne na serwerze jeszcze przez 60 dni.
- Etap realizowany na stronach serwisu drukujwspomnienia.pl
- Wejdź na strony serwisu drukujwspomnienia.pl, zaloguj się i przejdź do podstrony Wysłane projekty.
- Przy projektach, które chcesz zamówić wpisz żądaną ilość egzemplarzy, a następnie kliknij przycisk „Złóż zamówienie”. Uwaga! Ceny podane na tym etapie nie obejmują przysługujących Ci rabatów.
- W następnym etapie system zaproponuje obniżenie ceny produktów poprzez wykorzystanie FotoPunktów lub Kodów Promocyjnych.
- Na następnej stronie wybierz sposób dostawy i adres na jaki ma być dostarczona przesyłka.
- Po ustaleniu ostatecznej ceny zamówienia wybierz jeden z dostępnych sposobów płatności.
- Na ostatniej stronie widać wszystkie produkty i opcje, które wybrałeś. Możesz je jeszcze zmienić. Kliknięcie w przycisk „złóż zamówienie” jest równoznaczne z jego zatwierdzeniem i wysłaniem do realizacji.
- do góry -
4. Moje konto
Uwaga! Podane w tej części linki przekierowują na strony dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.
Na stronie swojego konta (link do niego znajduje się zawsze w prawym górnym rogu strony) masz dostęp do wszystkich istotnych informacji, w tym profilów adresowych i ustawień samego konta.
- Wysłane projekty. Bardzo ważne miejsce, gdyż tutaj system wyświetla projekty, które przysłałeś i które czekają na wypełnienie zamówienia (UWAGA! jeżeli nie złożysz zamówienia przez 7 dni od daty przesłania projektów na serwer to zostaną one usunięte. Projekty będące w trakcie realizacji nie są wyświetlane). Innymi słowy tu wybierasz co zamawiasz i ile sztuk.
- Zamówienia, czyli historia zamówień, na którą składają się:
- zamówienia bieżące, czyli w trakcie realizacji, które są podzielone na cztery grupy:
- oczekujące na płatność (nie dotyczy płatności za pobraniem!), co oznacza że czekamy na potwierdzenie Twojej wpłaty;
- w realizacji;
- wysłane, znajdują się tu zlecenia zrealizowane i wysłane;
- błędy, gdzie po wybraniu danego zlecenia można sprawdzić z jakiego powodu zlecenie znalazło się tej grupie, np. uszkodzony plik z projektem, odrzucenie płatności przez Bank - wystawcę karty płatniczej;
- zakończone, czyli takie, które zostały odebrane przez zamawiającego;
- anulowane
- Profile adresowe. W tym miejscu możesz wpisywać i edytować adresy, pod które mogą zostać wysłane przesyłki z produktami. Dzięki temu nie musisz za każdym razem od nowa wpisywać adresu dostawy.
- Kody promocyjne. Tu wpisujesz posiadane kody promocyjne. Raz wpisany kod można wykorzystać w dowolnym czasie do daty upływu jego terminu ważności. W tym miejscu sprawdzisz również jakie kody zostały wpisane i są gotowe do użycia.
- Zaproszenia. Chcesz zarobić dodatkowe FotoPunkty, które potem wykorzystasz do obniżenia cen naszych produktów? Powiadom znajomego o serwisie i daj mu prezent na początek - wyślij mu swój kod zaproszeniowy. Jeśli poda go przy rejestracji dostanie 10 (równowartość 10,00 zł), a Ty drugie 10, gdy Twój znajomy złoży pierwsze zamówienie. W tym miejscu możesz także sprawdzić kto się zarejestrował podając Twój kod.
- Ustawienia konta. Tu możesz zmienić hasło do swojego konta, swój portret na forum oraz adres e-mail, który wykorzystujemy do kontaktów z Tobą. Pamiętaj aby ten adres był zawsze aktualny, w przeciwnym razie mogą wystąpić kłopoty z realizacją zamówień.
- Ustawienia forum, to miejsce na dodanie podpisu, umieszczanego w stopce każdego Twojego posta na forum.
- do góry -
5. Zapomniałeś hasła?
Wystarczy poproś o nowe hasło. Po wpisaniu nazwy użytkownika lub adresu e-mail system prześle instrukcje jak odzyskać hasło na adres wskazany przy rejestracji.
- do góry -
6. Formy płatności
Proponujemy następujące sposoby zapłaty:
- Bezgotówkowe, szybkie płatności on-line:
- MTransfer - mBank
- MultiTransfer - MultiBank
- BZWBK - Przelew24
- Płacę z Inteligo
- Płać z Nordea
- Płać z PKO BP
- Płać z BPH
- Płać z ING
- Pekao24Przelew
- Zwykłe przelewy bankowe
- Płatności kartami płatniczymi Visa i Mastercad
- Gotówką przy odbiorze.
Szybkie płatności on-line i płatności kartami płatniczymi realizowane są we współpracy z serwisem
płatności.pl prowadzonym przez firmę PayU S.A. (wcześniej Payback Sp. z o.o.).
- do góry -
7. Dostawa
Proponujemy dwa sposoby dostawy: za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej UPS. W obu przypadkach dostępna jest płatność za pobraniem. W przypadku płatności z góry istnieje możliwość odbioru osobistego zamówień bezpośrednio z naszej drukarni. Zapraszamy do zapoznania się z dokładnym cennikiem przesyłek.
- do góry -
8. Dane osobowe
Przy rejestracji nie wymagamy podania żadnych danych osobowych. Dane, które uzyskamy przy składaniu zamówienia wykorzystujemy tylko do celów realizacji zleceń, w szczególności kontaktowania się z klientem oraz do wysyłania informacji o zmianach w funkcjonowaniu serwisu a także informacji handlowych i marketingowych związanych z działalnością serwisu. Drukujwspomnienia.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z nią klienci serwisu internetowego drukujwspomnienia.pl mają prawo do wglądu w swoje dane oraz do ich poprawiania.
- do góry -
9. Cookies
Cookies są to informacje, które serwer zapisuje na dysku Twojego komputera, dzięki czemu będzie mógł Cię „rozpoznać” przy ponownym połączeniu. Bez nich nie jest możliwe zarejestrowanie się w serwisie.
- do góry -