Ta strona najlepiej prezentuje się na ekranie o szerokości 1200 pikseli lub większym.

Fotoksiążka jest SUPER!

AutorWiadomość
sebastianpg
Fotograf domator
2007-08-27 12:45

Muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony nie tylko ofertą ale jakością wykonania fotoksiażki, która otrzymałem od drukujwspomnienia.pl. Kiedy robiłem projekt miałem obawy co do finalnego efektu, ale kiedy ją otrzymałem... Super sprawa za co teraz serdecznie dziękuję "realizatorom"... Pozdrawiam.


Sebastian Cichocki

odkurzacz
Szalony pstrykacz
2007-08-30 14:40

To jest odpowiedź na posta napisanego przez sebastianpg

dołączam się do "achów" i "ochów" :) też jestem bardzo zadowolony - właśnie odebrałem trzecią już fotoksiążkę. tak trzymać!

gguarana
Fotograf domator
2007-09-08 10:49

To jest odpowiedź na posta napisanego przez odkurzacz

Ja rowniez jestem mile zaskoczona! Fotoksiazka wyglada pieknie! Polecam!


gguarana

asiasalek
Fotograf domator
2007-10-12 19:00

Dzisiaj właśnie kurier dostsrczył mi fotoksiążkę. Zamawiałam "coś takiego" po raz pierwszy i szczerze mówiąc miałam małe obawy co do efektu końcowego, tym bardziej, że album miał być prezentem. Muszę przyznać, że jestem pod dużym wrażeniem, nie tylko samego wykonania, które jest staranne i fachowe, ale przede wszystkim szybkości działania waszej firmy (przesyłka była ekspresowa) oraz zrozumiałych i nieskomplikowanych instrukcji dotyczących złożenia samego zamówienia. Fajnie, że jesteście. Wszystkim gorąco polecam!!!


Asia

Łukasz Iwicki
Fotograf domator
2007-11-10 20:14

...na moją pierwszą  Fotoksiążkę (drukowaną przez firmę CeWe i Fotojokera) czekałem - uwaga- 2 miesiące, w tymczasie reklamowałem ją ze 4 razy. Druga moja Fotoksiążka- w DrukujWspomnienia- wysłałem online w sobotę wieczorem, zaraz przelew, a we wtorek rano kurier puka do drzwi z paczką... Super!


lucass I.

monikasz
Szalony pstrykacz
2007-12-05 10:22

czytajac te posty jestem spokojniejsza, poniewaz jeszcze do knca moj projekt nie jest skonczony(brak natchnienia) a gwiazdka sie zbliza a myslalam ze sie nie wyrobie. Mam nadzieje ze i przed swietami produkcja tez szybko im idzie.


monika

Delgada
Szalony pstrykacz
2007-12-05 19:27

Ja właśnie czekam na swoją fotoksiążkę :)
Tzn. nie swoją, a prezent dla kogoś :)
Ale te komentarze mnie uspokoiły i myślę, że to dobrze wydane pieniądze


"Evil triumphs when good men do nothing"

Delgada
Szalony pstrykacz
2007-12-12 17:06

Aaaa!
fotoksiążka dziś przybyła. opakowana solidnie, w twardy karton, żeby się nie zniszczyła.
Rozpakowywania na dobre 2 minuty, a jak już rozpakowałam....CUDO!
prezentuje się naprawdę świetnie, dobrze wykonana, estetyczna, trwała :)
Super!


"Evil triumphs when good men do nothing"

monikasz
Szalony pstrykacz
2007-12-12 17:35

ja za swoja jeszcze czekam, ale prawdopodobnie bedzie na piatek i to mnie bardzo cieszy


monika

Miro
Fotograf domator
2007-12-12 17:44

Książka wydrukowana naprawdę na wysokim poziomie! Polecam wszystkim, którzy mają jeszcze jakieś wątpliwości. No i czas realizacji - 3 dni robocze od zamówienia!  Wcześniej zamawiałem Fotoksiążki w firmie "Multigrafdruk" z Bydgoszczy. Porażka - totalna amatroszczyzna, zarówno pod kątem obsługi klienta, jak i wykonania.

Zostaje stałym klientem drukujwspomnienia.pl!!!!


Miro

adurka
Fotograf domator
2007-12-21 15:28

a ja niestety nie jestem zadowolona :( kolory są przekłamane, wszystkie zdjęcia są zielonkawe i za ciemne ! może to wina tedo że przed świetami jest dużo zamówień i może albumy są robione w pośpiechu..., poza tym jakość jest faktycznie dobra ale te kolory !!! :( jestem załamana, książka miała byc wspaniałym prezentem ślubnym a tymczasem... białe stroje młodych są szaro zielone lub pożółkłe- to chyba moja pierwsza i ostatnia przygoda z tym serwisem, porażka


aga

karaluch
Fotograf domator
2007-12-21 16:35

To jest odpowiedź na posta napisanego przez adurka

a ja niestety nie jestem zadowolona :( kolory są przekłamane, wszystkie

a złożyłaś chociaż jakąś reklamację czy coś? łatwo pisać że coś się nie podoba bez żadnego potwierdzenia. dziwi mnie to trochę, bo sam jestem bardzo zadowolony z usług i z tego, że wszystko można ustalić. więc jak kontaktowałaś się z nimi? coś ci powiedzieli?

kranek
Pracownik
2007-12-21 17:12

To jest odpowiedź na posta napisanego przez adurka

a ja niestety nie jestem zadowolona [...]

proponuję w takim razie złożyć reklamację.
Jednak najpierw wskazane by było przeczytać coś na temat balansu bieli, np. tutaj: http://drukujwspomnienia.pl/blog/okiem_amatora_balansujac_w_bieli
myślę, że wtedy stanie się jasne, dlaczego na niektórych zdjęciach biały nie jest biały tylko np. szary lub pożółkły.
Co do jasności zdjęć, przejrzałem na szybko te, które składały się na Twój projekt - większość z nich niestety jest ciemna. Drukujemy to co przysyłają klienci i niestety nie jesteśmy w stanie oglądać przez lupę każdego nadesłanego projektu. Jest to po prostu nierealne przy tej ilości prac, które drukujemy. Zresztą, nawet jeśli byśmy dywagowali nad każdym zdjęciem, wyobrażasz sobie ile by wszystko trwało? Jak ocenić, kiedy zdjęcie jest za ciemne, a kiedy za jasne? Jedni wolą jaśniej inni ciemniej. Jak ocenić czy to co widzimy na ekranie jest efektem zamierzonym przez klienta czy też jego nieumyślnym błędem? Dla przykładu, dzisiaj drukowaliśmy fotoksiążkę z prawie 400 fotografiami (a to tylko jedno z na prawdę wielu zleceń). Chyba nie trzeba wielkiej wyobraźni żeby sobie uświadomić ile trwałoby sprawdzanie każdego z tych 400 zdjęć. W tym tempie czas realizacji musielibyśmy liczyć chyba w tygodniach, a nie w dniach ;) A o połowę wyższe ceny prawdopodobnie nikogo by nie ucieszyły ;)

i tak na marginesie, miło by było najpierw się z nami skontaktować i przynajmniej spróbować wyjaśnić całą kwestię, a nie siać ferment na forum, który moim zdaniem jest trochę bezzasadny :(


kran

karaluch
Fotograf domator
2007-12-21 17:31

To jest odpowiedź na posta napisanego przez kranek

[...]
(a to tylko jedno z na prawdę wielu zleceń). Chyba nie trzeba wielkiej
wyobraźni żeby sobie uświadomić ile trwałoby sprawdzanie każdego z
tych 400 zdjęć. W tym tempie czas realizacji musielibyśmy liczyć chyba
w tygodniach, a nie w dniach ;) [...]

rotfl
:D :D
nawet jakby policzyć raptem 20 sekund na każde zdjęcie, to już wychodzą ponad 2 godziny!!! Nikt nie byłby przecież w stanie oglądać zdjęcie za zdjęciem w takim ciągu i jeszcze na dodatek racjonalnie oceniać czy nie trzeba dokonać jakiejś korekty, nie mówiąc już o samej korekcie, która też by trwała :D
Dobrze, że tak nie robicie, bo pewnie moje świąteczne zamówienie dotarłoby do mnie w połowie stycznia :D :D


robaki nie płaczą

marcin
Fotograf domator
2007-12-21 22:02

ja jestem bardzo zadowolony z fotoksiążki a jesli ktos myśli inaczej jest w błędzie, widocznie "Pani Agnieszka" nie przyłożyła się do swego projektu poniewaz to przecież od tego sie zaczyna i później z efektem końcowym nic nie można zmienic

robak_197
Fotograf domator
2008-01-03 18:16

...witam, dzisiaj otrzymałem swoją ksiażke...jest zarąbista...baaardzo dziękuje za super wykoannie i przesyłkę...pozdrawiam i juz Was reklamuję m. in. na olympusclub.pl...pozdrawiam...Robert


Robak_197

MasSsaLa
Fotograf domator
2008-01-17 23:46

...szybko, profesjonalnie i bez żaaaadnych zarzutów... jestem bardzo mile zaskoczona...po raz pierwszy zamawiałam książkę i nie będzie to z pewnością ostatni raz!!! Dziękuję realizatorom i pomysłodawcom... :))) Zobaczymy czy Dziadek się ucieszy...

Kilian
Fotograf domator
2008-01-18 15:26

Zamówiłem w środę a w piątek już była . Niesamowite, a jakość wydruku powala z nóg. Oczywiście zdjęcia muszą być wykonane dobrym aparatem . Polecam wszystkim. Naprawdę będziecie zadowoleni !!!


Dragon

monikasz
Szalony pstrykacz
2008-01-19 10:06

ja taz ze swojej bylam bardzo zadowolona, a teraz po malu zabieram sie za nastepna dla siebie bo tamta byla na prezent a warto miec cos takiego w domu


monika

Kilian
Fotograf domator
2008-01-19 17:58

To jest odpowiedź na posta napisanego przez adurka

Pozdrawiam...Popieram pracownika Kranka. Balans bieli to ważna rzecz . Zdjęcia mogą mieć różne odcienie bieli: szare różowe,żółte,zielone itd. zamiast idealnej bieli. Dobrze przyjrzyj się im w swoim komputerze. Ciemne zdjęcia należy uprzednio samemu rozjaśnić. Nie można też porównywać zdjęć od fotografa z wydrukiem w drukarni. Jakość fotografii zawsze będzie lepsza od wydruku (minimalne szumy) tu nawet dobra lustrzanka nie pomoże.


Dragon

rudaania
Fotograf domator
2008-03-06 13:07

Odebrałam swoją książkę, ponad 100 stron, druk poziomy średni. Jakość super, kartki grubsze niż tradycyjne, co ułatwia przeglądanie. Jestem bardzo zadowolona i pozytywnie zaskoczona wykonaniem książki. Na pewno jeszcze nie raz coś zamówię! :-)


rudaaniaa

lmamys
Fotograf domator
2008-04-23 13:06

kurier dostarczył pierwszą fotoksiążkę - jest przecudna! jakość wykonania powala z nóg! po prostu pełen profesjonalizm. co prawda, trochę siedziałam nad projektem, musiałam poznać program i dopracować szczegóły, ale efekt jest powalający. polecam wszystkim. szybko, bardzo profesjonalnie. polecam.


Lidia

Aredhel
Fotograf domator
2008-06-04 10:53

To jest odpowiedź na posta napisanego przez lmamys

Kurier właśnie dostarczył próbny fotozeszyt i muszę powiedzieć, że jestem bardzo mile zaskoczona. Jeśli chodzi o drukowanie zdjęć to jest to moja pierwsza przygoda. Oglądałam wcześniej zdjęcia moich koleżanek i szczerze mówiąc ich jakość nie powalała. Natomiast fotozeszyt jest po prostu piękny. Jak tylko będę mieć chwilę czasu, zajmę się przygotowaniem fotoksiążki. Co nieco zdjęć czeka na swoją kolej ;)


Ania

Monika Tryboń
Fotograf domator
2008-06-16 13:25

To jest odpowiedź na posta napisanego przez adurka

a ja niestety nie jestem zadowolona :( kolory są przekłamane, wszystkie
zdjęcia są zielonkawe i za ciemne ! może to wina tedo że przed

świetami jest dużo zamówień i może albumy są robione w pośpiechu...,

poza tym jakość jest faktycznie dobra ale te kolory !!! :( jestem
załamana, książka miała byc wspaniałym prezentem ślubnym a
tymczasem... białe stroje młodych są szaro zielone lub pożółkłe- to
chyba moja pierwsza i ostatnia przygoda z tym serwisem, porażka

Ja też nie jestem zadowolona i to nie jest kwestia dobrania materiału przez klienta ale właśnie braku wyobraźni u pracowników raczej...
Ja wysłałam projekt z niewykadrowanymi zdjęciami, bo byłam pewna że to należy do obowiązków pracownika. Przy zwykłym składaniu zamówienia, nie wgłębiając się w stronę internetową nie można uzyskać informacji o tym, że samemu powinno się sprawdzić wszystkie cechy projektu.  To Państwo powinni być ekspertami w sprawach estetyki projektu i jeśli zauważacie błędy to powinniście się skontaktować z klientem i zaproponować poprawę a nie oskarżać o brak wyobraźni i sianie fermentu na forum jak to zrobił ktoś z pracowników w odpowiedzi na posta niezadowolonej klientki. Zakrywanie się dużą ilością zleceń też nie jest argumentem, bo chyba po to otwiera się firmę usługową, aby mieć ich jak najwięcej, a jeśli to jest problemem to może nie powinni Państwo prowadzić tego typu biznesu....
Moim zdaniem powinno być jasno napisane przy kreowaniu projektu, że klient jest odpowiedzialny za cały jego kształt łącznie z balansem kolorów, rozmiarem itd, a firma drukujwspomnienia.pl jest tylko drukarnią (z tym wyjątkiem, że trochę  droższą niż inne)
Jest mi przykro i czuje się oszukana, bo moje dziecko bardzo czekało na prezent a teraz jest rozczarowane.
Z poważaniem Monika Tryboń


Monika Tryboń

kranek
Pracownik
2008-06-16 15:34

To jest odpowiedź na posta napisanego przez Monika Tryboń

Rozumiem Pani rozgoryczenie – sam mam dzieci i wiem ile znaczy dla rodzica zawód na ich twarzy. Moim zdaniem cały problem jest wynikiem nie zrozumienia idei działania naszego serwisu, która to jest całkiem nowa na naszym rynku.
Podstawową ideą naszej usługi jest udostępnienie Klientom darmowego oprogramowania, które pozwoli im w prosty sposób bawić się własnymi zdjęciami i tworzyć z nich projekty fotoksiążek, foto bajek i innych ciekawych produktów. My ze swojej strony skupiamy się na maksymalnie szybkiej realizacji zleceń i najwyższej jakości druku i wykonania. Nigdzie nie informujemy, że w jakikolwiek sposób będziemy sprawdzać/poprawiać prace Klientów, stąd nie wiem skąd powzięła Pani pewność, że to my będziemy kadrować zdjęcia. Nie możemy także wziąć odpowiedzialności  za jakość wykorzystanych zdjęć, ani tym bardziej za ich retusz czy obróbkę graficzną. Nie znając zamysłu Klienta zakładamy, że przysłany projekt jest prawidłowy (zdarzają się Klienci piszący do nas z prośbą o sprawdzenie, czy wszystko jest ok, co oczywiście czynimy). Nie będę ukrywał, że prace podlegają wyrywkowej kontroli i staramy się wyłapać ewidentne błędy powstałe przy projektowaniu (proszę pamiętać, że nie znamy zamysłu Autora). Nierealne jest jednak sprawdzenie wszystkich prac, szczególnie kiedy są tak drobne (mam tu na myśli format i ilość stron, co powoduje że na arkuszu mieści się kilka różnych) jak foto bajka.
W zaistniałej sytuacji mogę zaproponować skorzystanie z gwarancji drugiej szansy, pozwalającej na ponowny wydruk za połowę ceny, czyli w tym wypadku za 4,99 zł.

Ponieważ na bieżąco staramy się wsłuchiwać w głosy od naszych Klientów i stale wprowadzamy ulepszenia- tę sprawę również potraktujemy jako swego rodzaju naukę.


kranek