Ta strona najlepiej prezentuje się na ekranie o szerokości 1200 pikseli lub większym.

Problemy z działaniem strony - oficjalny wątek pomocy

AutorWiadomość
Siliconmind
Pracownik
2007-04-19 14:18

Zgłaszajcie w tym wątku problemy z działaniem naszego serwisu.
Jeśli coś nie działa albo zwyczajnie szwankuje, zgłaszajcie to tutaj. Co pewien czas będziemy zbierać wszystkie uwagi i przygotowywać poprawki.

Mam tylko ogromną prośbę!
Dokładnie opisujcie o co chodzi żebyśmy mogli znaleźć przyczynę problemu. jak możecie to załączajcie zrzuty ekranu, żeby pokazać nam na czym polega problem.

P.S.
nie zgłaszajcie tutaj swoich propozycji zmian czy ulepszeń naszego serwisu - to jest wątek pomocy i ma służyć zarówno nam jak i wam. Wnioski racjonalizatorskie możecie zgłaszać w osobnym wątku.


There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't

monikasz
Szalony pstrykacz
2008-01-15 10:33

ja znalazlam na to rade poniewaz jestem jedyna osoba ktora wchodzi na te stone nigdy sie nie wylogowuje i to naprawde dziala poniewaz moge strony nie odwiedzac tydzien dwa i czasem jeszcze wiecej i zaznaczaja mi sie tylko te ktorych nie czytalam, to jest super


monika

odkurzacz
Szalony pstrykacz
2008-03-13 15:55

hej, widziałem nową główną stronę - bardzo mi się podoba, ale coś chyba z nią nie do końca gra :/ na dole tej nowej grafiki brakuje białego tła pod spodem. i jest taka przerwa po bokach.

heh trudno to opisać, ale mam nadzieję że się jasno wyrażam :D

MiODek
Moderator
2008-03-13 23:01

To jest odpowiedź na posta napisanego przez odkurzacz

ctrl+F5

to przeładuje cache (pamięć podręczną) twojej przeglądarki i wszystko będzie dobrze :)


Obey gravity, It's the law! ;) http://www.thinkgeek.com/tshirts/generic/65a4/

daliyah
Fotograf domator
2008-05-08 21:58

Witam!
Mam problem z tym programem. Nie mogę go wogóle uruchomić. Pojawia mi się komunikat: CLR error:80004005. The program will now terminate.
Co mam z tym zrobić?
Kiedyś miałam zaistalowany i wszystko dobrze chodziło, poźniej zaczął mi sie pojawiać ten sam komunikat więc odinstalowałam wzystko i zainstalowałam ponownie i już nie można wogóle nic otworzyc.
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam


daliyah

karaluch
Fotograf domator
2008-05-08 23:42

To jest odpowiedź na posta napisanego przez daliyah

sprawdź czy skrót do programu nie jest ustawiony na tryb zgodności z windows 98. trzeba kliknąć prawym przyciskiem w ikonkę Edytora Wspomnień a następnie wybrać "Właściwości". zobacz zakładkę "zgodność" i "Uruchom ten program w trybie zgodności z" - patrz załącznik. też tak miałem, ale nie mam pojęcia czemu. po odznaeczeniu tego ptaszka wszystko było ok.

  • win98compatibility.jpg
daliyah
Fotograf domator
2008-05-09 09:51

To jest odpowiedź na posta napisanego przez karaluch

To już sprawdzałam i odznaczyłam tą zgodność ale dalej nie chodzi.


daliyah

MiODek
Moderator
2008-05-09 18:02

To jest odpowiedź na posta napisanego przez daliyah

To już sprawdzałam i odznaczyłam tą zgodność ale dalej nie chodzi.

no to może spróbuj tego: http://www.dotnet247.com/247reference/msgs/44/220705.aspx
- piszą żeby przeinstalować .NET Framework, tylko po odinstalowaniu (a jeszcze przed ponowną instalacją) każą sprawdzić czy z dysku został usunięty też plik mscoree.dll

albo możesz też spróbować tego: http://www.cleanuppc.info/Error_details.php?files=Error%200x80004005&gclid=CKbQhdrimZMCFQtPQgod1HIUww
tu z kolei piszą, że to może być problem z rejestrem windows - tzn. że może on być uszkodzony i trzeba go naprawić.

tylko, ja ekspertem w tej dziedzinie nie jestem - to co napisałem to tylko efekt szybkiego przeglądu google na temat twojego błędu. niestety wygląda też na to, że oprócz tego co napisałem, nie bardzo wiadomo jak ten błąd naprawiać :( jest bardzo mało wyników na zapytanie dotyczące tego błędu.

Pchełka
Fotograf domator
2008-06-13 21:26

Podczas dokonywania zamówienia i próby zapłaty e-przelewem nastąpił problem z moim internetem. Teraz nie mam numeru konta... !!! jak mam dokonań przelewu?? =/ gdzie mogę znaleźć ten numer?? dziekuje za odpowiedź :)


Pchełka

kranek
Pracownik
2008-06-16 10:01

To jest odpowiedź na posta napisanego przez Pchełka

W takiej sytuacji należy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy (http://drukujwspomnienia.pl/pomoc/formularz) i wtedy ustawimy nową płatność. Nie podajemy nigdzie numeru rachunku, gdyż jest on generowany dla każdego zamówienia. Innymi słowy jest on za każdym razem inny i staje się nieaktywny po dokonaniu płatności.

Na koniec jeszcze jedna prośba: piszcie do centrum pomocy po zalogowaniu, wtedy takie zgłoszenie jest automatycznie przypisane do konkretnej osoby i jest nam o wiele łatwiej i szybciej sprawdzić co się dzieje i pomóc.


kranek

maryal
Amator
2008-06-19 18:47

Czy naprawde nie było nic prostszego od oferowanego przez Was programu ?Tak wiele trudnosci z wgraniem,aktualizacjami i samym dzialaniem programu wystarczająco zniechęca do jakiegokolwiek zamowienia u Was produktu.Ja się starałam,miałam "szczęście" wygrac u Was voucher na album ale niestety - skorzystać się z niego się nie da.A co dopiero osoby zamawiające za kasę...szybciej znajda coś  łatwiejszego.
Mam program,po otwarciu informacja o konieczności pobrania aktualizacji z Waszej strony.Jest nawet link - co z tego jak nie działa.Pobieram wiec nowy program ze strony (aktualny),instaluje i cóż ?Znowu komunikat,że nieaktualny i cos tam należy pobrać.To coś nadal nie działa.
Aby uspokoic nerwy popracowalam na starej wersji.Okladka poszlo gładko,schody zaczely sie przy dodawaniu zdjęć.Wklejają się jedne na drugich,czasami uda sie zmniejszyc jakies ale inne oporne ani drgnie i wszystko psuje.Najgorsze,że takiego opornego nie da sie pojedynczo usunąć i pracę należy zacząć od początku....i tak w kółko a na  końcu i tak nie zamowi sie książki bo program nieaktualny.
Przeczytalam dokladnie wątek pomocy,pokrzepiła mnie tylko myśl,iż problemy ze stroną ma więcej osób.Zastosowalam sie też do wszystkich udzielonych tu rad - bezskutecznie.


maryal

kranek
Pracownik
2008-06-20 16:31

To jest odpowiedź na posta napisanego przez maryal

Przykro mi że coś nie działa, chociaż pewnym pocieszeniem jest dla mnie fakt, że w zdecydowanej większości przypadków wszystko jest ok.
Nie jestem informatykiem, ale spróbuję pomóc.
1. Program jest na bieżąco rozwijany, w związku z czym pojawiają się jego aktualizacje. Bez komunikatów błędów nie jestem w stanie określić co może być przyczyną tych problemów z aktualizacjami, proszę może pobrać aktualna wersję stąd: http://drukujwspomnienia.pl/redir/EdytorWspomnien
2. Program oferuje trzy możliwości rozpoczęcia pracy z nowym projektem: automatyczne wypełnienie fotoksiążki szablonami i zdjęciami (my tylko wskazujemy które zdjęcia mają być zamieszczone), automatyczne wypełnienie fotoksiążki szablonami - zdjęcia należy samemu "przeciągać" z wybranego katalogu i upuszczać w ramki na zdjęcia, oraz projektowanie fotoksiążki samemu od zera (pojawiają się puste - białe strony). Proszę obejrzeć samouczek dostępny tutaj: http://drukujwspomnienia.pl/files/samouczki/jak_zrobic_fotoksiazke.html
Więcej samouczków dostępnych jest tutaj:
http://drukujwspomnienia.pl/pomoc/samouczki

W przypadku dalszych problemów proszę o kontakt (http://drukujwspomnienia.pl/pomoc/formularz) i dokładniejszy opis kłopotu. Na podstawie ogólnego zarysu nie jestem w stanie nic konkretnego powiedzieć.
Liczę, że uda się przezwyciężyć pierwsze trudności i efekt pracy wart będzie opisanych nerwów.


kranek

maryal
Amator
2008-06-22 16:06

Witam ponownie.
Udało mi się stworzyć album i wysłać go.Stronka podpowiada,że mam dalsze czynności związane z zamowieniem wykonać na stronie.Ale gdzie? Wysłałam kod promocyjny do swojego profilu.Czy to nie wystarczy?


maryal

kranek
Pracownik
2008-06-23 09:40

To jest odpowiedź na posta napisanego przez maryal

Cieszę się, że wszystko jest ok. Sam kod nie wystarczy, ale jak widzę zamówienie zostało już złożone. Teraz cała reszta jest już po naszej stronie :)


kranek

Zmargerita
Fotograf domator
2008-09-28 11:21

Witam, mam problem z instalacja Państwa programu. Mam Windows Vista, czy w tu tkwi problem?

indygo
Szalony pstrykacz
2008-09-28 12:55

To jest odpowiedź na posta napisanego przez Zmargerita

Witam, mam problem z instalacja Państwa programu. Mam Windows Vista, czy w
tu tkwi problem?

Nie wydaje mi się żeby to mógł być problem. Sam mam ten program na Viście. Napisz może czym objawia się niemożność zainstalowania - jakiś komunikat błędu może?


Dr H.J.Jr

tosai
Fotograf domator
2009-12-01 23:49

Witam, nie mogę wysłać projektów. Program zatrzymuje się na etapie "przesyłanie danych do realizacji". Próbowałam również wysłać stary projekt, który już kiedyś zamawiałm i też się na tym etapie zatrzymał. Jak to można rozwiązac.
Podrawiam


tosai

Siliconmind
Pracownik
2009-12-01 23:55

To jest odpowiedź na posta napisanego przez tosai

Witam, nie mogę wysłać projektów. Program zatrzymuje się na etapie
"przesyłanie danych do realizacji". Próbowałam również wysłać stary
projekt, który już kiedyś zamawiałm i też się na tym etapie
zatrzymał. Jak to można rozwiązac.

To na 90% to przez Twój firewall albo antywir. Najczęściej problemy zgłaszają klienci używający programu Avast, który w nadmiarze paranoi blokuje programom możliwość wysyłania danych na serwery FTP - a w ten właśnie sposób Edytor Wspomnień przesyła pliki.

Pobaw się ustawieniami swojego komputera, a jak nic nie wykombinujesz, to napisz jakiego oprogramowania używasz. Alternatywna metoda przesyłania projektów opisana jest tutaj: http://drukujwspomnienia.pl/pomoc/jak_przygotowac_projekt_do_wysylki_na_plycie_cd


There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't

tosai
Fotograf domator
2009-12-02 12:42

To jest odpowiedź na posta napisanego przez Siliconmind

Witam, nie mogę wysłać projektów. Program zatrzymuje się na etapie
> "przesyłanie danych do realizacji". Próbowałam również wysłać
stary
> projekt, który już kiedyś zamawiałm i też się na tym etapie
> zatrzymał. Jak to można rozwiązac.
To na 90% to przez Twój firewall albo antywir. Najczęściej problemy
zgłaszają klienci używający programu Avast, który w nadmiarze paranoi
blokuje programom możliwość wysyłania danych na serwery FTP - a w ten
właśnie sposób Edytor Wspomnień przesyła pliki.

Pobaw się ustawieniami swojego komputera, a jak nic nie wykombinujesz, to
napisz jakiego oprogramowania używasz. Alternatywna metoda przesyłania
projektów opisana jest tutaj:
http://drukujwspomnienia.pl/pomoc/jak_przygotowac_projekt_do_wysylki_na_plycie_cd

Ale wysyłam pliki na serwer ftp przy pomocy Total Commandera, i z tym nie mam problemu. Program antywirusowy jaki mam zainstalowany to SYmantec. Poprzedni projekt wysyłałam 15 listopada, więc w zasadzie niedawno. Ale być może firma wgrała w tym czasie updaty antywira.
Pozdrawiam


tosai

Siliconmind
Pracownik
2009-12-02 13:09

To jest odpowiedź na posta napisanego przez tosai

Ale wysyłam pliki na serwer ftp przy pomocy Total Commandera, i z tym nie
mam problemu. Program antywirusowy jaki mam zainstalowany to SYmantec.

Nie mam Symanteca, żebym mógł napisać dokładnie co trzeba zrobić, ale poszukaj w ustawieniach - może znajdziesz gdzieś opcje, które pozwolą Edytorowi Wspomnień na nieskrępowaną komunikację z serwerem drukujwspomnienia.pl (nasz adres IP to 87.98.233.60).

Poprzedni projekt wysyłałam 15 listopada, więc w zasadzie niedawno. Ale
być może firma wgrała w tym czasie updaty antywira.

U nas od tego czasu nic się nie zmieniło, więc jeśli teraz nie możesz przesłać projektu to myślę że może to być właśnie Symantec. Może to też być wina jakiegoś nadgorliwego administratora Twojej sieci, który blokuje część ruchu.

Jeśli zabawa z ustawieniami nic nie da, to podaj pełną nazwę tego Symanteca co masz i numer wersji - sprawdzimy co da się zrobić. Sam projekt prześlij alternatywną drogą, według instrukcji z tej strony: http://drukujwspomnienia.pl/pomoc/jak_przygotowac_projekt_do_wysylki_na_plycie_cd


There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't

weraph
Fotograf domator
2010-04-19 18:57

Nie moge wpisac kodu promocyjnego - wicaz wyswietla mi sie komunikat o blednym kodzie - moze wpisuję nie to co trzeba? Gdzie powienien znajdowac się kod promocyjny (dotyczący kolorowanki)?


weraph

Stefan
Pracownik
2010-04-19 19:07

To jest odpowiedź na posta napisanego przez weraph

Nie moge wpisac kodu promocyjnego - wicaz wyswietla mi sie komunikat o
blednym kodzie - moze wpisuję nie to co trzeba? Gdzie powienien znajdowac
się kod promocyjny (dotyczący kolorowanki)?

Tego kodu nigdzie nie trzeba wpisywać. On jest już przypisany do Twojego konta. Wystarczy złożyć zamówienie.