Ta strona najlepiej prezentuje się na ekranie o szerokości 1200 pikseli lub większym.
  • Kurier DPD
    1 dzień roboczy
  • Paczkomat InPost
    Zazwyczaj 1 do 3 dni roboczych

    (numer wybranego paczkomatu prześlij nam mailem wraz z numerem swojego zamówienia)

 

  • Przesyłki krajowe

    Sposób dostawy Wartość zamówienia Płatność z góry Pobranie
    Kurier DPD bez ograniczeń 15,00 zł 25,00 zł
    Paczkomat do 400,00 zł 13,00 zł

    Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT.

    W przypadku przesyłek kurierskich istnieje możliwość dostawy w sobotę za dodatkową dopłatą w wysokości 30,00 zł. Dostawa w sobotę jest dostępna tylko w niektórych miastach.

    Maksymalna wartość zamówienia przy płatności za pobraniem to 2.000,00 zł. Dla zamówień powyżej tej kwoty wymagamy płatności z góry.

    Przesyłki zagraniczne

    Oferujemy wysyłkę do większości krajów na świecie. Koszty przesyłki są kalkulowane indywidualnie w zależności od ilości i rodzaju zamawianych produktów, kraju docelowego oraz rodzaju przesyłki. Szczegółowych informacji na temat przesyłek międzynarodowych udziela Biuro Obsługi Klienta.

  • Informacje dodatkowe

    UWAGA! Pamiętaj, że masz prawo obejrzeć zewnętrzny stan paczki w obecności kuriera.

    Jeśli przy odbiorze paczki zauważysz, że jest ona uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub umieszczenie informacji o tym fakcie na liście przewozowym. Spisanie protokołu szkody może znacząco ułatwić proces reklamacyjny.

    Co zrobić, gdy opóźnia się przesyłka kurierska?

    Sprawdź, co dzieję z przesyłką na stronie internetowej DPD. W przypadku problemów, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z firmą DPD w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru przesyłki (infolinia 801 400 373 lub 22 577-55-55).

    Co zrobić, gdy opóźnia się dostawa do paczkomatu?

    Sprawdź, co dzieje się z przesyłką na stronie internetowej InPost. W przypadku problemów z przesyłką, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z firmą InPost (infolinia 801 400 100 lub 722 444 000).