Ta strona najlepiej prezentuje się na ekranie o szerokości 1200 pikseli lub większym.

Jak złożyć zamówienie

Dowiedz się jak poprawnie złożyć zamówienie w serwisie drukujwspomnienia.pl

Proces składana zamówienia składa się z kilku kroków. Oczywiście zaczyna się od pobrania naszego programu i przygotowania projektu. Garść pomocnych wskazówek na ten temat znajdziesz na osobnej stronie naszego serwisu. Tutaj skupimy się na opisaniu samego procesu składania zamówienia. Jeśli nie składałeś jeszcze u nas zamówienia, przejrzyj wszystkie poniższe punkty.

    Proces składania zamówienia
  1. Przesłanie projektów na serwer drukujwspomnienia.pl
    1. Sprawdzenie projektu
    2. Wybór sposobu dostarczenia projektu:
      • Przez internet – bezpośrednio z Edytora Wspomnień
      • W inny sposób, np. gdy występują problemy z łączem internetowym.
  2. Kody promocyjne
  3. Twoje przesłane projekty - wybierz, które zamawiasz
  4. Wybór materiału oprawy (tylko dla fotoksiążek ekskluzywnych).
  5. Wybór opcji dodatkowych do zamówienia
  6. Rabaty i FotoPunkty
  7. Dane adresowe i sposób dostawy
  8. Wybór sposobu płatności
  9. Zatwierdzenie zamówienia
Edytor Wspomnień

Edytor Wspomnień

 

Przesłanie projektów na serwer drukujwspomnienia.pl

Gdy Twój projekt jest gotowy do realizacji, otwórz go w Edytorze Wspomnień. Potem w menu głównym programu kliknij „Plik” i wybierz „Zamów”:

Kliknij „Zamów”

 

Sprawdzenie projektu
W tym momencie program wyświetli raport na temat zdjęć, jeśli zauważysz zdjęcia niskiej jakości, powinieneś powrócić do programu i je zlokalizować - oznaczone są one czerwonymi wykrzyknikami w lewym górnym rogu. Oznacza to iż zdjęcie użyte przez Ciebie jest zbyt niskiej jakości (a dokładniej ma małą rozdzielczość) i po wydrukowaniu Fotoksiążki może wyglądać niekorzystnie.

Raport projektu

 

Po zapoznaniu się z raportem kliknij „Wyślij do realizacji”:

Zatwierdzenie raportu

 

Wybór sposobu dostarczenia projektu
Wybierz sposób dostarczenia projektu do naszej firmy, najwygodniej jest po prostu przesłać go Internetem, w drugim przypadku możesz zapisać projekt razem ze wszystkimi zdjęciami do pliku i wysłać do nas pocztą na płycie CD lub dostarczyć w inny sposób (szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na stronie Alternatywne metody dostarczenia projektu):

Wybór sposobu dostarczenia projektu

 

Aby przesłać projekt na serwer musisz być zarejestrowanym użytkownikiem naszego serwisu. Wpisz swój login i hasło w odpowiednie pola (1). Projekt należy opatrzyć opisem (2) tak abyś potem potrafił go rozpoznać w dalszej części procesu składania zamówienia:

Identyfikacja klienta przy wysyłaniu projektu

 

Program przygotowuje projekt do wysłania, odrzuca fragmenty zdjęć z poza kadrów, ustala ich pozycje na stronie i następnie kompresuje by całość przesłać w jak najkrótszym czasie:

Przygotowywanie danych

 

Następnie pliki składowe zamówienia zostają przesłane na serwer. Wyświetlone zostaje okno ukazujące postęp w czasie wysyłania oraz szacowany czas pozostały do zakończenia transferu:

Przesyłanie plików

 

Gdy pliki zostaną umieszczone na serwerze, zostaniesz poinformowany o tym komunikatem o zakończeniu procesu przesyłania. Jednocześnie nasz system wyśle do Ciebie e-mail potwierdzający poprawne przesłanie danych.

Pomyślnie wysłany projekt

 

Po przesłaniu plików zaloguj się do naszego serwisu pod tym adresem. W menu po lewej stronie znajduje się przycisk „Wysłane projekty” - kliknij w niego by zobaczyć swoje nadesłane projekty:

Przycisk „wysłane projekty”

 

Kody promocyjne

Jeśli otrzymałeś od nas kod promocyjny, powinieneś wprowadzić go przed rozpoczęciem składania zamówienia. Pod listą wysłanych projektów znajduje się przycisk „wprowadź kod promocyjny”:

przycisk „wprowadź kod promocyjny”

Szczegóły dotyczące kodów promocyjnych możesz znaleźć w dziale pomocy na tej stronie. Uwaga! Często kody promocyjne są automatycznie przypisywane do kont użytkowników, wtedy nie ma potrzeby już ich nigdzie wprowadzać. Będą one wyświetlone na stronie z wysłanymi projektami, a nasz system sam zaproponuje ich użycie na etapie składania zamówienia.

Twoje przesłane projekty - wybierz, które zamawiasz

Na stronie „Wysłane projekty” znajdują się wszystkie projekty, które przesłałeś do nas na serwer z programu Edytor Wspomnień. Aby złożyć zamówienie, po prawej stronie każdego z projektów, które chcesz zamówić, podaj ilość kopii (1) jaką chcesz otrzymać. Następnie kliknij przycisk „złóż zamówienie” (2). Uwaga, ceny podane w tym miejscu nie uwzględniają rabatów, które Ci przysługują. Rabaty są ustalane w następnym kroku.

Ilość zamawianych kopii

 

Wybór materiału oprawy

W przypadku fotoksiążek ekskluzywnych oprawianych w płótno lub eko-skórę musisz wybrać materiał oprawy. Wszystkie aktualnie dostępne materiały i ich warianty kolorystyczne zostaną wyświetlone osobno dla każdej z zamawianych fotoksiążek. Zaznacz materiał, który Cię interesuje i kliknij przycisk „kontynuuj”.

 

Wybór opcji dodatkowych do zamówienia

Gdy zdecydowałeś już co chcesz zamówić, nasz system zleceń wyświetli stronę na której będziesz mógł wybrać opcje i usługi dodatkowe. Dodatki te dostępne są zarówno dla poszczególnych produktów, jak np.: druk na grubszym papierze, jak i dla całego zamówienia, jak np.: ekspresowa realizacja zamówienia w dwa dni. Jeśli chcesz zamówić jakieś opcje dodatkowe zaznacz je na liście dostępnych opcji. Pełną listę oraz cennik dodatków znajdziesz na stronach oferty.

Lista przykładowych dodatków

 

Rabaty i FotoPunkty

W następnym kroku zostaniesz poproszony o wybranie formy rabatu. Możesz wykorzystać przysługujące Ci Fotopunkty lub użyć kod promocyjny, jeśli taki wcześniej wprowadziłeś:

Typ rabatu

 

Jeśli wybrałeś pierwszą możliwość (użycie FotoPunktów) wpisz ilość FotoPunktów, którą chcesz wykorzystać w tym zamówieniu. Ilość FotoPunktów, którą możesz wykorzystać zależna jest od tego co zamawiasz i iloma punktami dysponujesz w danej chwili. Czym są, jak działają i jak zebrać FotoPunkty możesz przeczytać na tej stronie pomocy.

Fotopunkty

 

Po naciśnięciu przycisku „kontynuuj” zobaczysz podsumowanie ilości zamawianych produktów oraz wartość pomniejszoną o daną ilość FotoPunktów lub inny użyty przez Ciebie rabat:

Podsumowanie wartości

 

Dane adresowe i sposób dostawy

Kolejnym krokiem jest wybranie sposobu dostawy Twojego zamówienia. Sposób dostawy określa również formę płatności za zamówienie. Jeśli chcesz zapłacić gotówką przy odbiorze zamówienia, wybierz sposób dostawy opisany jako „za pobraniem”.

sposób dostawy

 

Po wybraniu sposobu dostawy wpisz w formularz adres, pod który ma być dostarczona paczka. Nasz system zapamięta twoje dane i przy następnym zamówieniu będziesz mógł już wybrać profil z zapisanymi danymi. Pamiętaj, że jeśli chcesz otrzymać fakturę wystawioną na inne dane niż adres dostawy, odznacz pole „Użyj adresu do wysyłki na fakturze”.

Dane adresowe

 

Wybór sposobu płatności

Następnym krokiem w procesie składania zamóienia jest wybór sposobu płatności, mamy do dyspozycji kilka możliwości, a bezpieczeństwo transakcji gwarantuje serwis platności.pl:

sposoby płatności (fragment pełnej listy)

 

Zatwierdzenie zamówienia

Ostatnim krokiem jest zatwierdzenie całego zamówienia. Ta strona to całkowite podsumowanie zawierające szczegóły zamówienia, sposób płatności, oraz koszty dostawy wraz z adresem dostarczenia przesyłki i danymi do faktury. Masz w tym momencie ostatnią szansę na poprawienie czegokolwiek, jeśli jesteś pewien, że wszystko się zgadza, kliknij przycisk „złóż zamówienie”.

podsumowanie

 

Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie ujrzysz ekran potwierdzający złożenie zamówienia, wraz z numerem zamówienia nadanym przez system. Zapisz go w celu łatwiejszej identyfikacji w razie jakichkolwiek problemów czy pytań. Na swój adres e-mail otrzymasz również potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia

Jeśli jako formę płatności wybrałeś zwykły przelew, to w tym momencie pojawią się również dane do przelewu. Nie musisz ich zapisywać - zawsze będziesz miał do nich dostęp na stronie ze szczegółami swojego zamówienia.