Ta strona najlepiej prezentuje się na ekranie o szerokości 1200 pikseli lub większym.

Nowy użytkownik

Na tej stronie znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dla naszych nowych użytkowników.

  1. Rejestracja
  2. Jak przygotować dobry projekt?
  3. Składanie zamówienia krok po kroku
  4. Moje konto
  5. Zapomniałeś hasła?
  6. Formy płatności
  7. Dostawa
  8. Dane osobowe
  9. Cookies

 

1. Rejestracja
Do rejestracji wymagane jest podanie loginu - nazwy użytkownika oraz adresu e-mail. Umożliwia ona składanie zamówień, udział w konkursach oraz umieszczanie wypowiedzi na forum. Jak się zarejestrować?

  1. W prawym górnym rogu strony wybierz Zarejestruj.
  2. Wpisz nazwę użytkownika (czyli login) oraz swój adres e-mail.
  3. Jeśli ktoś Ci polecił nasz serwis i masz jego kod zaproszeniowy, wpisz go przy rejestracji a dostaniesz dodatkowo 10 - czyli 10,00 zł rabatu.
  4. Po rejestracji otrzymasz e-mail potwierdzający.
  5. To wszystko! Jesteś pełnoprawnym użytkownikiem serwisu drukujwspomnienia.pl!

- do góry -

2. Jak przygotować dobry projekt?
Najważniejszym elementem Twojej fotoksiążki czy foto kalendarza są zawsze Twoje zdjęcia. Sprawdź nasze samouczki, aby zobaczyć jak w prosty sposób możesz stworzyć z nich wymarzoną fotoksiążkę. Dzięki samouczkom poznasz wiele przydatnych funkcji Edytora Wpspomnień, a przygotowanie wyjątkowego projektu stanie się dziecinnie proste.

- do góry -

3. Składanie zamówienia krok po kroku.
Do złożenia zamówienia niezbędna jest rejestracja w serwisie drukujwspomnienia.pl.
Sam proces składania zamówienia składa się z dwóch etapów. Dokładny opis całej procedury, wraz z odpowiednimi ilustracjami znajdziesz tutaj. Poniższy opis jest tylko skróconą jego wersją ilustrującą sposób działania naszego serwisu.

  1. Etap realizowany w programie Edytor wspomnień
    1. Zanim zamówisz fotoksiążkę musisz ją stworzyć. Służy do tego nasz darmowy program Edytor wspomnień.
    2. Gdy projekt jest gotowy prześlij go do nas, najlepiej przez internet, bezpośrednio z Edytora Wspomnień.
    3. Program zapyta o Twoją nazwę użytkownika i hasło, które są identyczne z używanymi w serwisie drukujwspomnienia.pl. Potem rozpocznie wysyłanie projektu.
    4. Jeśli chcesz zamówić więcej niż jeden projekt fotoksiążki, prześlij w ten sam sposób pozostałe projekty. Jeśli chcesz zamówić więcej egzemplarzy jednego projektu wystarczy, że wyślesz go tylko raz.
    5. Projekty są przechowywane na naszym serwerze przez 7 dni i w tym okresie należy złożyć zamówienie. Po 7 dniach projekty zostaną automatycznie usunięte i będziesz musiał przesłać je ponownie. Po złożeniu zamówienia projekty będą dostępne na serwerze jeszcze przez 60 dni.
  2. Etap realizowany na stronach serwisu drukujwspomnienia.pl
    1. Wejdź na strony serwisu drukujwspomnienia.pl, zaloguj się i przejdź do podstrony Wysłane projekty.
    2. Przy projektach, które chcesz zamówić wpisz żądaną ilość egzemplarzy, a następnie kliknij przycisk „Złóż zamówienie”. Uwaga! Ceny podane na tym etapie nie obejmują przysługujących Ci rabatów.
    3. W następnym etapie system zaproponuje obniżenie ceny produktów poprzez wykorzystanie FotoPunktów lub Kodów Promocyjnych.
    4. Na następnej stronie wybierz sposób dostawy i adres na jaki ma być dostarczona przesyłka.
    5. Po ustaleniu ostatecznej ceny zamówienia wybierz jeden z dostępnych sposobów płatności.
    6. Na ostatniej stronie widać wszystkie produkty i opcje, które wybrałeś. Możesz je jeszcze zmienić. Kliknięcie w przycisk „złóż zamówienie” jest równoznaczne z jego zatwierdzeniem i wysłaniem do realizacji.

- do góry -

4. Moje konto
Uwaga! Podane w tej części linki przekierowują na strony dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.
Na stronie swojego konta (link do niego znajduje się zawsze w prawym górnym rogu strony) masz dostęp do wszystkich istotnych informacji, w tym profilów adresowych i ustawień samego konta.

  • Wysłane projekty. Bardzo ważne miejsce, gdyż tutaj system wyświetla projekty, które przysłałeś i które czekają na wypełnienie zamówienia (UWAGA! jeżeli nie złożysz zamówienia przez 7 dni od daty przesłania projektów na serwer to zostaną one usunięte. Projekty będące w trakcie realizacji nie są wyświetlane). Innymi słowy tu wybierasz co zamawiasz i ile sztuk.
  • Zamówienia, czyli historia zamówień, na którą składają się:
    • zamówienia bieżące, czyli w trakcie realizacji, które są podzielone na cztery grupy:
      1. oczekujące na płatność (nie dotyczy płatności za pobraniem!), co oznacza że czekamy na potwierdzenie Twojej wpłaty;
      2. w realizacji;
      3. wysłane, znajdują się tu zlecenia zrealizowane i wysłane;
      4. błędy, gdzie po wybraniu danego zlecenia można sprawdzić z jakiego powodu zlecenie znalazło się tej grupie, np. uszkodzony plik z projektem, odrzucenie płatności przez Bank - wystawcę karty płatniczej;
    • zakończone, czyli takie, które zostały odebrane przez zamawiającego;
    • anulowane
  • Profile adresowe. W tym miejscu możesz wpisywać i edytować adresy, pod które mogą zostać wysłane przesyłki z produktami. Dzięki temu nie musisz za każdym razem od nowa wpisywać adresu dostawy.
  • Kody promocyjne. Tu wpisujesz posiadane kody promocyjne. Raz wpisany kod można wykorzystać w dowolnym czasie do daty upływu jego terminu ważności. W tym miejscu sprawdzisz również jakie kody zostały wpisane i są gotowe do użycia.
  • Zaproszenia. Chcesz zarobić dodatkowe FotoPunkty, które potem wykorzystasz do obniżenia cen naszych produktów? Powiadom znajomego o serwisie i daj mu prezent na początek - wyślij mu swój kod zaproszeniowy. Jeśli poda go przy rejestracji dostanie 10 (równowartość 10,00 zł), a Ty drugie 10, gdy Twój znajomy złoży pierwsze zamówienie. W tym miejscu możesz także sprawdzić kto się zarejestrował podając Twój kod.
  • Ustawienia konta. Tu możesz zmienić hasło do swojego konta, swój portret na forum oraz adres e-mail, który wykorzystujemy do kontaktów z Tobą. Pamiętaj aby ten adres był zawsze aktualny, w przeciwnym razie mogą wystąpić kłopoty z realizacją zamówień.
  • Ustawienia forum, to miejsce na dodanie podpisu, umieszczanego w stopce każdego Twojego posta na forum.

- do góry -

5. Zapomniałeś hasła?
Wystarczy poproś o nowe hasło. Po wpisaniu nazwy użytkownika lub adresu e-mail system prześle instrukcje jak odzyskać hasło na adres wskazany przy rejestracji.

- do góry -

6. Formy płatności
Proponujemy następujące sposoby zapłaty:

  1. Bezgotówkowe, szybkie płatności on-line:
    • MTransfer - mBank
    • MultiTransfer - MultiBank
    • BZWBK - Przelew24
    • Płacę z Inteligo
    • Płać z Nordea
    • Płać z PKO BP
    • Płać z BPH
    • Płać z ING
    • Pekao24Przelew
  2. Zwykłe przelewy bankowe
  3. Płatności kartami płatniczymi Visa i Mastercad
  4. Gotówką przy odbiorze.
Szybkie płatności on-line i płatności kartami płatniczymi realizowane są we współpracy z serwisem płatności.pl prowadzonym przez firmę PayU S.A. (wcześniej Payback Sp. z o.o.).

- do góry -

7. Dostawa
Proponujemy dwa sposoby dostawy: za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej UPS. W obu przypadkach dostępna jest płatność za pobraniem. W przypadku płatności z góry istnieje możliwość odbioru osobistego zamówień bezpośrednio z naszej drukarni. Zapraszamy do zapoznania się z dokładnym cennikiem przesyłek.

- do góry -

8. Dane osobowe
Przy rejestracji nie wymagamy podania żadnych danych osobowych. Dane, które uzyskamy przy składaniu zamówienia wykorzystujemy tylko do celów realizacji zleceń, w szczególności kontaktowania się z klientem oraz do wysyłania informacji o zmianach w funkcjonowaniu serwisu a także informacji handlowych i marketingowych związanych z działalnością serwisu. Drukujwspomnienia.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z nią klienci serwisu internetowego drukujwspomnienia.pl mają prawo do wglądu w swoje dane oraz do ich poprawiania.

- do góry -

9. Cookies
Cookies są to informacje, które serwer zapisuje na dysku Twojego komputera, dzięki czemu będzie mógł Cię „rozpoznać” przy ponownym połączeniu. Bez nich nie jest możliwe zarejestrowanie się w serwisie.

- do góry -