Ta strona najlepiej prezentuje się na ekranie o szerokości 1200 pikseli lub większym.

Zmiana w harmonogramie wysyłek

W dniach od 15 do 19 sierpnia Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne.W związku z tym zmianie ulegnie również harmonogram wysyłek zamówień:

  • zamówienia złożone między 11 a 13 sierpnia (do godziny 6 rano) wysłane zostaną 21 sierpnia;
  • zamówienia złożone między 13 sierpnia (po 6 rano) a 14 sierpnia (do 6 rano) wysłane zostaną 22 sierpnia;
  • zamówienia złożone między 14 sierpnia (po 6 rano) a 20 sierpnia (do 6 rano) wysłane zostaną 23 sierpnia.


  • W tych dniach nie będzie również dostępna opcja ekspresowej realizacji. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.

    FotoPunkty

    FotoPunkty są oznaczane w serwisie znakiem lub .
    Jest to najlepszy sposób na dużo niższe ceny, gdyż 1 = 1 zł !

    Proste zasady

    1. Im więcej FotoPunktów zbierzesz tym mniej płacisz. Na jednym zamówieniu możesz zaoszczędzić nawet do 25 % wartości zamawianych produktów, a w przypadku specjalnych promocji nawet więcej.
    2. Jeśli posiadasz mniej FotoPunktów niż maksymalna ilość jaką można wykorzystać przy składaniu danego zamówienia to serwis zaproponuje wykorzystanie wszystkich, które posiadasz.
    3. FotoPunkty nie podlegają wymianie na pieniądze.
    4. Większości kodów promocyjnych nie można połączyć z wykorzystaniem Fotopunktów.

    Kiedy otrzymam FotoPunkty?

    1. 10 za polecenie usługi każdemu znajomemu, przy czym są one naliczane po tym, jak złoży on pierwsze zlecenie.
    2. Za każdy zakup - konkretne ilości są przyporządkowane produktom indywidualnie (odpowiadają ok. 10% ich wartości). Nie wszystkie produkty objęte są systemem FotoPunktów.
    3. FotoPunkty naliczane są po zrealizowaniu zamówienia, czyli w momencie gdy zamówione produkty trafią w ręce klienta.
    Przy każdym zamówieniu dostajesz FotoPunkty i przy każdym możesz je użyć i obniżyć rachunek. Nie musisz ich gromadzić w duże sumy, korzyść przynosi Ci nawet 1.

     

    Zbierz więcej FotoPunktów