Ta strona najlepiej prezentuje się na ekranie o szerokości 1200 pikseli lub większym.

Zmiana w harmonogramie wysyłek

W dniach od 15 do 19 sierpnia Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne.W związku z tym zmianie ulegnie również harmonogram wysyłek zamówień:

  • zamówienia złożone między 11 a 13 sierpnia (do godziny 6 rano) wysłane zostaną 21 sierpnia;
  • zamówienia złożone między 13 sierpnia (po 6 rano) a 14 sierpnia (do 6 rano) wysłane zostaną 22 sierpnia;
  • zamówienia złożone między 14 sierpnia (po 6 rano) a 20 sierpnia (do 6 rano) wysłane zostaną 23 sierpnia.


  • W tych dniach nie będzie również dostępna opcja ekspresowej realizacji. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.

    Biuro Obsługi Klienta

    Masz problemy techniczne lub poszukujesz informacji na temat naszych usług? Zajrzyj na strony pomocy. Znajdziesz tam wiele cennych informacji, które oszczędzą Twój czas! Pomoc na tych stronach dostępna jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

     

    W przypadku pytań dotyczących obsługi Edytora Wspomnień i innych spraw technicznych bardzo prosimy o kontakt e-mailowy. Dołączenie dokładnych opisów napotkanych trudności (cytaty komunikatów błędów) wraz z ilustracjami (zrzuty ekranowe) będą niezwykle pomocne i znacząco przyspieszą rozwiązanie problemu.

    Zachęcamy do kontaktu tą drogą również w innych przypadkach. Odpowiadamy na wszystkie zapytania nie później niż następnego dnia roboczego, a średni czas oczekiwania na odpowiedź wynosi około czterech godzin (dotyczy zapytań przesłanych w godzinach pracy BOK). Biuro Obsługi Klienta pracuje w dni robocze od 10:00 do 16:00.

    Wysyłka projektów na CD i odbiór osobisty zamówień: drukujwspomnienia.pl, Pracownia Sztuk Plastycznych Sp. z o.o., ul. Marii Skłodowskiej-Curie 41, 87-100, Toruń. tel.: (56) 477 57 16 (od 10:00 do 16:00)

     

    e-mail:    |   tel.: (56) 477 57 16 (od 10:00 do 16:00)