Ta strona najlepiej prezentuje się na ekranie o szerokości 1200 pikseli lub większym.
  • Poczta Polska
    Zazwyczaj 1 do 3 dni roboczych
  • Kurier UPS
    Gwarantowany 1 dzień roboczy
  • Paczkomat InPost
    Zazwyczaj 1 do 3 dni roboczych

 

  • Przesyłki krajowe

    Sposób dostawy Wartość zamówienia Płatność z góry Pobranie
    Paczka pocztowa priorytetowa do 400,00 zł 19,00 zł
    Kurier UPS bez ograniczeń 25,00 zł 25,00 zł
    Paczkomat do 400,00 zł 13,00 zł

    Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT.

    W przypadku przesyłek kurierskich istnieje możliwość dostawy w sobotę za dodatkową dopłatą w wysokości 30,00 zł. Dostawa w sobotę jest dostępna tylko w niektórych miastach.

    Maksymalna wartość zamówienia przy płatności za pobraniem to 2.000,00 zł. Dla zamówień powyżej tej kwoty wymagamy płatności z góry.

    Przesyłki zagraniczne

    Oferujemy wysyłkę do większości krajów na świecie. Koszty przesyłki są kalkulowane indywidualnie w zależności od ilości i rodzaju zamawianych produktów, kraju docelowego oraz rodzaju przesyłki. Szczegółowych informacji na temat przesyłek międzynarodowych udziela Biuro Obsługi Klienta. W przypadku przesyłek zagranicznych jedyną formą płatności jest płatność z góry. Ceny międzynarodowych przesyłek pocztowych wahają się w przedziale od 40,00 zł do 150,00 zł. Ponadto oferujemy atrakcyjne cenowo przesyłki kurierskie UPS na terenie Unii Europejskiej — ceny takich przesyłek oscylują w okolicy 75,00 zł w zależności od ciężaru i kraju docelowego. Czas dostawy to 2-3 dni robocze.

  • Informacje dodatkowe

    UWAGA! Pamiętaj, że masz prawo obejrzeć zewnętrzny stan paczki w obecności kuriera.

    Jeśli przy odbiorze paczki zauważysz, że jest ona uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub umieszczenie informacji o tym fakcie na liście przewozowym. Spisanie protokołu szkody może znacząco ułatwić proces reklamacyjny.

    Co zrobić, gdy opóźnia się przesyłka pocztowa?

    Poczta Polska udostępnia system śledzenia przesyłek. Numer przesyłki podawany przez nasz system automatycznie, po nadaniu paczki. W razie problemów ze zlokalizowaniem przesyłki najlepiej skontaktować się z lokalnym urzędem pocztowym.

    Co zrobić, gdy opóźnia się przesyłka kurierska?

    Sprawdź, co dzieję z przesyłką na stronie internetowej UPS. W przypadku problemów, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z firmą UPS w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru przesyłki (infolinia 801 900 877 lub 22 4 894 877).

    Co zrobić, gdy opóźnia się dostawa do paczkomatu?

    Sprawdź, co dzieje się z przesyłką na stronie internetowej InPost. W przypadku problemów z przesyłką, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z firmą InPost (infolinia 801 400 100 lub 722 444 000).